La Fira d’Entitats de la Garriga, es va cloure amb l’acte de Presentació de la 6a Edició de la Ruta del Pintxo del municipi, que se celebrarà del 21 al 28 de Juliol.

Aquesta activitat té com a objectiu dinamitzar el comerç de restauració del municipi i és una de les més consolidades de la comarca, on l’any passat es van comptabilitzar més de 36.000 vots, entre els establiments participants. Enguany el nombre de pintxos participants, serà de 40 i tindrem moltes novetats.

Com ja vam fer l’any passat es premiarà als clients que visitin diversos establiments. D’aquesta forma, s’entregarà un obsequi als clients que passin per 7 establiments i puguin segellar el passaport de la Ruta del Pintxo en aquests establiments. Els obsequis s’entregaran fins a exhaurir existències i serà un record d’aquesta edició.

Aquest any, una de les novetats és que els premis s’entregaran el dimarts dia 2 d’Agost, amb una Festa als Jardins de Can Raspall, a les 20.30h. Entre totes les persones que tastin els pintxos sortejarem diversos regals, cortesia dels patrocinadors de la Ruta del Pintxo de la Garriga.

Enguany també estrenem web i tota la informació es podrà seguir a partir de la web www.rutadelpintxo.cat , així com del perfil de Facebook de la Ruta del Pintxo de la Garriga i de les xarxes socials (facebook i Twitter) de l’entitat organitzadora Projecte Mexcla’t. També tornarem al concurs de fotografies, on penjant fotografies de la Ruta del Pintxo a Instagram o Twitter amb el hastag #RutaPintxoLG escollirem la millor fotografia que guanyarà un premi.

Durant els dies que dura la Ruta del Pintxo, els comerços gastronòmics de la Garriga, serviran el seu Pintxo  amb un quinto o canya d’Estrella Damm, per un preu de 2,50€.

Projecte Mexcla’t presenta la 6ª Edició de la Ruta del Pintxo de la Garriga (Nota de Premsa)