Què és el Projecte Arc Iris?

El Projecte Arc Iris consisteix en un cicle d’activitats entorn a la diversitat afectiva i sexual que organitza l’associació Projecte Mexcla’t durant octubre, novembre i desembre de 2015. Aquest cicle té per objectiu informar i sensibilitzar a tots els col·lectius de La Garriga sobre la diversitat de models afectius, familiars entorn a la orientació sexual de les persones, cercant la normalització de tots ells.

Perquè s’organitza el Projecte Arc Iris?

Entitats del col·lectiu LGTB (Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals) han estat treballant llarg temps per a tirar endavant la llei contra la discriminació LGTB de Catalunya que el passat dia 2 d’octubre es va aprovar al Parlament. Aquesta llei suposa un pas endavant cap a la igualtat social real on no existeixi discriminació per raó d’orientació sexual. L’associació Projecte Mexcla’t creiem en una societat lliure de discriminació de cap tipus i volem posar el nostre gra de sorra, informant a les persones i apropant-les mitjançant activitats variades i interessants.

Què farem durant el Projecte Arc Iris?

El calendari d’activitats previst per al Projecte Arc Iris és:

(pots descarregar el Tríptic Projecte Arc Iris fent click a l’enllaç)

• Dijous 23 d’octubre, 20h, Sala Actes Biblioteca de la Garriga (Cr. Sant Francesc, 3)

Col·loqui – conferència sobre la nova llei contra la discriminació LGTB de Catalunya, aprovada el 2 d’octubre de 2014. Intervencions: Eugeni Rodríguez, President del col·lectiu Front d’Alliberament Gai; Isàvena Opisso, de l’Associació Tal Com Som d’Osona; Juliet Grau. Regidora Serveis Socials Ajuntament de la Garriga

• Dijous 30 d’Octubre, 20h. Sala de Plens Ajuntament de la Garriga.

Presentació campanya de Lluita contra la Homofòbia i Projecte Arc Iris de Projecte Mexcla’t. Intervindran: Carlos Martin Fernández. President Projecte Mexcla’t; Verónica Lozano. Responsable Pedagògica Projecte Mexcla’t; Sarai Moreira. Autora vídeo Campanya; Arnau Ramírez, Conseller Comarcal de Joventut; Oriol Martin Berbois. Delegat Territorial Direcció General de Joventut Ajuntament de la Garriga; Meritxell Budó. Alcaldessa de la Garriga.

• Dimecres 5 de Novembre, 20h,  Cinema Alhambra:

Cinefòrum amb el documental ‘Born Naked’, presentació de documental i tertúlia amb la seva directora, Andrea Esteban. A partir de la famosa frase de RuPaul “we are all born naked, and the rest is drag” la directora de 23 anys, Andrea Esteban i la seva parella Laura, ens traslladen a un viatge per Madrid, Londres i Berlín a l’interior de les vides d’un grup de joves lesbianes, transgènere… activitstes, periodistes entre d’altres per explicar-nos la realitat de la igualtat sexual en aquestes tres ciutats.

• Dissabte 8 de novembre,a la tarda de 17 a 20h a la Plaça de l’Església

Biblioteca Vivent a càrrec de ACATHI, mostra de testimonis entorn a la discriminació al col·lectiu LGTB.

• Dissabte 15 de Novembre, de 10 a 13h, a la Pista Núm.2

Pintada de Graffiti sobre la Diversitat. Taller de Grafiti, on entre tots i totes dissenyarem una imatge.

El dia 8 de novembre a les 11 del matí, al Casal de Joves, farem una trobada prèvia per a fer el disseny de l’activitat, us podeu apuntar a projectemexclat@gmail.com

• Dissabte 22 de Novembre al matí, a la Torre del Fanal.

Esmorzar per la diversitat. Tallers Infantils i familiars per així passar un mati diferent . Al migdia, l’espectacle contes per la diversitat a càrrec de la Cia. La Porta de Fusta. Esmorzar gratuït.

• Dissabte 6 de desembre, tarda – vespre: FESTA DE LA DIVERSITAT

Durant tot el dia, ‘performance’ on es repartiran xapes i material amb missatges de Lluita Contra la Homofòbia. I a la nit… concert per la diversitat a la Sala Kuatre de la Garriga amb el swing i rockabily dels Boppin’shakers a les 22h.

• Segona quinzena de desembre. diversos espais de La Garriga.

Exposició ‘Art Com Som’. Mirades per la Diversitat i la Llibertat Sexual. Exposició d’art entorn a la diversitat i la llibertat sexual a càrrec dels estudiants de l’EMAD de la Garriga.

Attachment: Descarrega't el tríptic: (1.38 MB)
Projecte Arc Iris: calendari i activitats
Etiquetat a: