Caldes organitza una Festa de Presentació de la Via del Pintxo 2016.

Aquest dimarts 17 de maig a les 18:00h, el Safareig de la Portalera acollirà la presentació de la Via del Pintxo 2016, que s’organitzarà a Caldes de Montbui del 26 de Maig al 2 de Juny.

La Fira Presentacio-Via-Pintxo-Caldesgastronòmica, organitzada per l’Entitat Projecte Mexcla’t i l’Ajuntament de Caldes de Montbui acompanyats de la marca cerveser
a Estrella Damm, arriba al municipi de Caldes, amb la participació de 25 Establiments.

Aquests establiments serviran les seves propos
s gastronòmiques a tothom, per un preu de 2,50€ acompanyats d’un quinto o una canya Estrella.

Durant la Festa de Presentació es donaran tots els detalls d’aquesta 1a Edició de l’esdeveniment gastronòmic.

Es repartiran plànols amb les propostes gastronòmiques i ubicació dels 25 establiments participants i horaris de serveis del pintxo. Tota aquesta informació també es podrà trobar a partir de l’App Gastronosfera i tambe de la Web de l’entitat organitzadora (www.projectemexclat.org) en el seu apartat de Caldes de Montbui i les xarxes socials.

Cada persona que tasti una de les consumicions preparades pels establiments, tindrà dret a votar indicant la nota que li atorga a aquella consumició. Pel fet d’emetre un vot entrarà al Sorteig d’un circuit termal per a dos persones als Balneari Municipal de Caldes i un sopar per a dos persones a l’establiment guanyador de la Via del Pintxo 2016.

A part, els 500 primers clients que tastin 5 pintxos rebran un regal commemoratiu de la Via del Pintxo.

Durant la Festa de Presentació farem un brindis amb productes de la marca patrocinadora de la Via del Pintxo 2016, Estrella Damm.

Dies després de la Via del Pintxo, s’anunciarà l’Establiment guanyador de l’esdeveniment, que sortirà de sumar la puntuació que atorgarà un jurat professional i la mitja posada pels clients, durant les dates de servei del pintxo.

Festa de Presentació de la Via del Pintxo 2016 a Caldes de Montbui
Etiquetat a: