El Mini Tambor de Xai Confitat Farcit amb Espàrrec Verd  del Centre Democràtic i Progressista, ha estat l’escollit com a Guanyador de la 1a Edició de la Via del Pintxo de Caldes de Montbui, organitzat per la nostra entitat amb l’Ajuntament de Caldes de Montbui i el recolzament d’Estrella Damm.

L’acte de lliuraments de trofeus s’ha fet a la Sala de les Cuines de Can Rius, amb la presència del Regidor de Turisme de l’Ajuntament de Caldes de Montbui Isidre Pineda, el President de Projecte Mexcla’t Carlos Martin i el responsable de vendes d’Estrella Damm de la zona Enric Pujol.

Per part de Pineda, s’ha volgut destacar l’èxit de la Via del Pintxo i que ha servit per a donar a conèixer “la gran qualitat de la gastronomia de Caldes de Montbui”. El regidor calderí també ha volgut destacar l’aposta de l’Ajuntament per a seguir reeditant la Via del Pintxo de Caldes de Montbui any rere any, per a potenciar el comerç gastronòmic del municipi i com una forma de donar-lo a conèixer. Pineda, va cloure donant les gràcies als establiments participants i a l’entitat organitzadora Projecte Mexcla’t així com a Estrella Damm per l’aposta per donar suport a aquesta ruta gastronòmica.

Carlos Martin, va reflectir l’èxit de la Via del Pintxo a partir dels números. Va explicar que s’havien recomptat 9.839 vots, tot i que assenyalava que de ben segur, entre la gent que no havia votat o que havia repetit el Pintxo i no podia votar una segona vegada, s’havia superat la franja dels 10.000 pintxos consumits durant la edició d’enguany. Va donar les gràcies als establiments i a la gent de la organització que ha estat fent un treball intens perquè tot sortís bé. També va agrair l’aposta de l’Ajuntament de Caldes de Montbui i el recolzament de DAMM.

Durant l’acte es va fer l’entrega d’un diploma a tots els establiments participants i es va publicar un vídeo on es reconeix aquest esforç com a homenatge als veritables protagonistes; els comerços de Caldes de Montbui.

I va arribar l’hora de la veritat. El Caffè Iseo Gelateria, amb el seu Mini Cornetto di Vaignlia, va ser reconegut pel públic amb la millor valoració. Un Pintxo dolç i refrescant que va captivar a la gent que el va tastar. I el guanyador de la Via del Pintxo 2016, a partir dels vots del públic i d’un Jurat Professional, va ser pel Centre Democràtic i Progressista, que amb el seu timbal de Xai, va deixar bocabadada a moltíssima gent.

Des de l’entitat Projecte Mexcla’t volem donar les gràcies a tots i totes els que han fet possible aquest èxit i a partir del Setembre ens emplacem a poder muntar entre tots i totes, la 2a Edició de la Via del Pintxo!

Entrega de premis de la Via del Pintxo de Caldes de Montbui 2016

Lliurament del premi al guanyador de la Via del Pintxo 2016, el Centre Democràtic i Progressista

Lliurament del premi al Pintxo més Popular 2016, al Caffè Iseo Gelateria

El Centre Democràtic guanyador de la 1ª Edició de la Via del Pintxo de Caldes de Montbui (Nota de Premsa)