23 octubre 2014

L’associació juvenil Projecte Mexcla’t de La Garriga enceta una nova etapa amb el ‘Projecte Arc Iris’, un cicle d’activitats entorn a la diversitat afectiva i sexual.

Aquest cicle s’inaugurarà el proper 23 d’octubre a les 20h a la Sala d’actes de la Biblioteca Núria Albó de La Garriga, on es realitzarà una conferència sobre la nova llei contra la discriminació LGTB de Catalunya, aprovada el passat 2 d’octubre de 2014 amb Eugeni Rodríguez, President del col·lectiu Front d’Alliberament Gay i Isàvena Opisso, de l’Associació Tal Com Som, d’Osona.

Durant el calendari del Projecte Arc Iris, tindrem activitats pels infants, concerts de música, cinefòrum amb la presentació de la nostra campanya de diversitat sexual i amb el passi del documental Born Naked, presentat per la seva creadora, Andrea Esteban.

També tindrem una exposició creada pels alumnes del Cicle Superior de l’Escola Municipal d’Art i Disseny que sota el títol ArtComSom, Mirades per la Diversitat i la Llibertat Sexual, ens donaran la seva visió sobre el concepte de la Diversitat Sexual de les persones.
I també des de l’entitat i amb col•laboració amb l’entitat Tal Com Som que treballa per la diversitat sexual a la comarca d’Osona i amb el Front d’Alliberament Gai de Catalunya, realitzarem una sèrie d’activitats pedagògiques i de conscienciació, per a treballar entre la població la Lluita contra la Homofòbia.

Us animem a participar activament a les activitats que proposem!

Subvenciona: Direcció General de Joventut, Ajuntament de la Garriga

Projecte Mexcla’t
www.projectemexclat.org
projectemexclat@gmail.com